dull...

Hej, nu skriver ju jag här igen? (vart är alla?).
jag vet att just nu sitter de på Åland och gör galna saker, jag kunde inte följa med eftersom jag låter som en gammal kråka som satt i halsen = jag är förkyld som in i hel***e.
så jag tänkte berätta att nu är flygbiljetterna bokade till England, känns ganska bra, bara det att jag hatar att sova hemifrån. Så jag undrar hur detta slutar! MEN JAG ÄR TAGGAD! 


hittade en söt bild på hur det japanska höst/vinter modet blir -09. höga lårstövlar e hett!

 

Kommentarer
Postat av: hildeeeeeee som i hetpotatis.

kom igen maja! du kmr ju ha en naken, spinkig engelsman bredvid dig! Jag skulle äta njurpaj för att få åka till min engelska prins. om jag nu hade en engelsk prins.. aja

2009-09-14 @ 22:18:53
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-23 @ 18:41:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0