Om allt och ingenting

Sitter i skrivandets stund och avnjuter ett glad Sprite med Navy CIS i bakgrunden.
Just det, bilderna var det ja. Dom kommer. Snart. Får ta det lite pö-om-pö då det är så sjuuukt mycket bilder. Ca 350 st.

Hoppas att Tova & Hilde har det bra på konfalägret förresten! (Trots att det verkade vara lite väl mycket gudprat och kill-torka!)
Jag och Anton planerar inför Pussen. Lär ju bli innan sommarlovet eftersom att jag åker bort sen och väldigt gärna skulle vilja vara med.

(Emma, du imponerade tydligen väldigt mycket på mamma igår. Hon ville att jag skulle hälsa det!
"Emma är en sann vän, Amanda. Håll henne hårt!" :D )


"Luften smakar som en jordgubbspaj, en solig dag i maj"

/Amanda

Kommentarer
Postat av: TOVE

JAG HETER TOVEEEEEE

MED EEEEEEE!!!!(och nej jag har inte pms eller damp)

2009-05-26 @ 18:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0